Katedra poisťovníctva Národohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave v spolupráci so spoločnosťou SAS Slovakia, s.r.o. zorganizovala v rámci Týždňa vedy a techniky 2012 dňa 05.11.2012 workshop pre študentov 3. ročníka 1. stupňa štúdia študijného programu Poisťovníctvo v priestoroch spoločnosti SAS Slovakia, s.r.o. pod názvom „Analýza marketingu poisťovní“.

Workshop bol zameraný na využívanie analytiky v marketingu poisťovacích spoločností. Pútavou formou bola predstavená spoločnosť SAS Slovakia a taktiež využitie analytiky v interných procesoch poisťovacích spoločností. Osobitne sa zameral aj na Customer relationship management, na segmentáciu, predikciu obchodu a samotného kúpneho potenciálu zákazníkov aj z pohľadu efektivity procesov poisťovne v ich životnom cykle. Seminár sa konal za výraznej pomoci zamestnancov spoločnosti SAS Slovakia, s.r.o. Barbory Bendzákovej a Júlie Birošovej.

Bližšie informácie nájdete aj na:

 

FOTOGALÉRIA

Ekonomická univerzita v Bratislave za účelom šírenia pozitívneho povedomia a propagácie organizovaných verejných akcií, vyhotovuje obrazové a zvukové záznamy, ktoré zverejňuje na svojej webovej stránke. V prípade výhrad k zverejneným obrazovým a zvukovým záznamom si uplatňujte tieto výhrady písomne na e-mail: . Kompletné informácie k spracúvaniu osobných údajov tu.