Katedra poisťovníctva Národohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave v spolupráci so spoločnosťou SAS Slovakia, s.r.o. zorganizovala v rámci Týždňa vedy a techniky 2012 dňa 05.11.2012 workshop pre študentov 3. ročníka 1. stupňa štúdia študijného programu Poisťovníctvo v priestoroch spoločnosti SAS Slovakia, s.r.o. pod názvom „Analýza marketingu poisťovní“.
Workshop bol zameraný na využívanie analytiky v marketingu poisťovacích spoločností. Pútavou formou bola predstavená spoločnosť SAS Slovakia a taktiež využitie analytiky v interných procesoch poisťovacích spoločností. Osobitne sa zameral aj na Customer relationship management, na segmentáciu, predikciu obchodu a samotného kúpneho potenciálu zákazníkov aj z pohľadu efektivity procesov poisťovne v ich životnom cykle. Seminár sa konal za výraznej pomoci zamestnancov spoločnosti SAS Slovakia, s.r.o. Barbory Bendzákovej a Júlie Birošovej.
Bližšie informácie nájdete aj na:
- http://nhf.euba.sk/sk/katedry/katedra-poistovnictva/aktivity-katedry/2317-workshop-analytika-v-marketingu-poistovni
- http://www.sas.com/offices/europe/slovakia/