Ako komunikovať rôzne témy od spoločenskej zodpovednosti po udržateľnosť vo firmách a v treťom sektore? Ako ušetriť a pritom osloviť tých správnych spotrebiteľov a zamestnancov?  Čo má najväčší dopad a ako nemíňať peniaze na surfovanie po trendoch?

Práve týmto otázkam sa v rámci predmetu Prípadové štúdie zo sociálneho manažmentu venoval náš vzácny hosť Michal Pastier - investor, marketér a autor bestselleru Žltá kniha budovania značky, ktorá už pomohla viac ako 25 000 čitateľom efektívne budovať osobnú, firemnú či produktovú značku. Svojím autentickým prístupom nás inšpiroval k premýšľaniu o tom, čo dnes v komunikácii naozaj funguje. Ďakujeme za podnetné stretnutie plné postrehov z praxe a tešíme sa na ďalšiu spoluprácu!

Ekonomická univerzita v Bratislave za účelom šírenia pozitívneho povedomia a propagácie organizovaných verejných akcií, vyhotovuje obrazové a zvukové záznamy, ktoré zverejňuje na svojej webovej stránke. V prípade výhrad k zverejneným obrazovým a zvukovým záznamom si uplatňujte tieto výhrady písomne na e-mail: . Kompletné informácie k spracúvaniu osobných údajov tu.