Ing. Monika PARÁKOVÁ
Foundation administrator
Room: | 2B04 |
Phone: | +421 2 6729 1255 |
Phone #2: | +421 903 415 065 |
Email: |
- Hits: 204606
- Hits: 89483
- Hits: 73413
Skopírovať všetky roky zo stránky http://nhf.euba.sk/fakulta/o-fakulte/akademicky-senat-nhf/sprava-o-cinnosti + doplnia sa neskôr ďalšie roky
- Hits: 54986
Skopírovať všetky roky zo stránky http://nhf.euba.sk/fakulta/o-fakulte/akademicky-senat-nhf/program-zasadnuti
- Hits: 106683
- Hits: 60664
Zamestnanecká časť
Meno | Katedra | |
1. | doc. Ing. Jana Kotlebová, PhD. predseda AS NHF | Katedra bankovníctva a medzinárodných financií |
2. | doc. Ing. Kornélia Beličková, PhD. podpredseda AS NHF | Katedra financií |
3. | doc. Ing. Eduard Nežinský, PhD. zástupca v Rade Vysokých škôl | Katedra hospodárskej politiky |
4. | Ing. Eva Sirakovová, PhD. tajomníčka AS NHF | Katedra ekonomickej teórie |
5. | doc. Ing. Zuzana Brokešová, PhD. | Katedra poisťovníctva |
6. | Ing. Peter Leško, PhD. | Katedra ekonomickej teórie |
7. | Ing. Erika Majzlíková, PhD. | Katedra hospodárskej politiky |
8. | ng. Valéria Némethová, PhD. | Katedra verejnej správy a regionálneho rozvoja |
9. | Ing. Monika Paráková | Dekanát |
10. | doc. Ing. Eva Pongrácz, PhD. | Katedra sociálneho rozvoja a práce |
11. | doc. Ing. Peter Árendáš, PhD. | Katedra bankovníctva a medzinárodných financií |
12. | doc. Ing. Juraj Válek, PhD. | Katedra financií |
13. | Ing. Lukáš Žido | Kompetenčné centrum |
14. | doc. Ing. Silvia Šipikalová, PhD. | Katedra sociálneho rozvoja a práce |
Študentská časť
Meno | Stupeň štúdia | |
1. | Sofia Šillerová, Bc. | 2. |
2. | Sandra Počuchová, Bc. | 2. |
3. | Tomáš Varga, Bc. | 2. |
4. | Martin Malcho | 1. |
5. | Richard Kosť | 1. |
6. | Miroslav Michalec | 1. |
7. | Peter Moravec, MSc. | 3. |
Bratislava 6.12.2024
- Hits: 96567
Zákon 131/2002 o vysokých školách a o zmene a doplnení niektorých zákonov
§ 26
Akademický senát fakulty
(1) Akademický senát fakulty je jej samosprávnym zastupiteľským orgánom. Má najmenej 11 členov, z toho najmenej jednu tretinu tvoria študenti.
(2) Akademický senát fakulty sa člení na zamestnaneckú časť a na študentskú časť. Členov zamestnaneckej časti akademického senátu fakulty volia v priamych tajných voľbách členovia zamestnaneckej časti akademickej obce fakulty. Členov študentskej časti akademického senátu fakulty volia v tajných voľbách členovia študentskej časti akademickej obce fakulty. Členom zamestnaneckej časti akademického senátu fakulty môže byť len člen zamestnaneckej časti akademickej obce fakulty. Členom študentskej časti akademického senátu fakulty môže byť len člen študentskej časti akademickej obce fakulty.
(3) Funkcia člena akademického senátu fakulty je nezlučiteľná s funkciou rektora, prorektora, dekana, prodekana, kvestora a tajomníka fakulty.
(4) Funkčné obdobie členov akademického senátu fakulty je najviac štvorročné.
(5) Zasadnutia akademického senátu fakulty sú verejné. Dekan alebo v jeho zastúpení prodekan alebo tajomník fakulty a rektor majú právo vystúpiť na zasadnutí v súlade s rokovacím poriadkom akademického senátu, kedykoľvek o to požiadajú. Na žiadosť dekana alebo rektora je predseda akademického senátu fakulty povinný bezodkladne, najneskôr však do 14 dní, zvolať zasadnutie akademického senátu fakulty. Ak tak predseda akademického senátu fakulty verejnej vysokej školy neurobí, zvolá zasadnutie akademického senátu fakulty verejnej vysokej školy dekan.
(6) Členstvo v akademickom senáte fakulty zaniká
- skončením funkčného obdobia člena,
- vymenovaním člena do niektorej z funkcií uvedených v odseku 3,
- skončením členstva v zamestnaneckej časti akademickej obce fakulty,
- prerušením štúdia člena študentskej časti akademického senátu fakulty,
- skončením štúdia člena študentskej časti akademického senátu fakulty, ak nepožiadal o pozastavenie členstva v akademickom senáte fakulty podľa odseku 8,
- nezapísaním sa na štúdium na fakulte, za ktorú bol zvolený, najneskôr v posledný deň určený na zápis prijatých uchádzačov o štúdium v príslušnom akademickom roku, ak ide o člena s pozastaveným členstvom,
- uplynutím šiestich mesiacov odo dňa pozastavenia členstva; to neplatí, ak k obnoveniu členstva do šlo v tejto lehote,
- vzdaním sa funkcie člena,
- odvolaním člena z funkcie akademickou obcou; dôvody odvolania a postup pri voľbe a odvolaní určuje vnútorný predpis fakulty [§ 33 ods. 2 písm. c)],
- smrťou člena.
(7) Ak zaniklo členovi akademického senátu fakulty členstvo pred skončením funkčného obdobia podľa odseku 6 písm. b) až j), zvolí zodpovedajúca časť akademickej obce na uvoľnené miesto nového člena akademického senátu fakulty, ktorého funkčné obdobie trvá do konca funkčného obdobia člena, ktorému členstvo predčasne zaniklo, alebo, ak to upravuje vnútorný predpis fakulty, nastupuje na jeho miesto zvolený náhradník.
(8) Člen študentskej časti akademického senátu fakulty, ktorý nie je študentom doktorandského študijného programu, môže pred riadnym skončením štúdia písomne požiadať o pozastavenie členstva v akademickom senáte fakulty. Členstvo sa pozastaví odo dňa nasledujúceho po dni riadneho skončenia jeho štúdia. Členstvo sa obnoví dňom, keď sa opäť stane členom študentskej časti akademickej obce príslušnej fakulty, ak z iných dôvodov dovtedy nezaniklo. Vnútorný predpis fakulty ustanoví, či sa na čas pozastaveného členstva stáva členom akademického senátu fakulty zvolený náhradník a spôsob jeho voľby, alebo či sa člen, ktorý má pozastavené členstvo, považuje za neprítomného na rokovaní akademického senátu fakulty.
- Hits: 91585
- Hits: 68139
Skopírovať všetky roky zo stránky http://nhf.euba.sk/fakulta/nadacia-narodohospodar/prehlad-cinnosti-nadacie
- Hits: 42026
Správna rada - najvyšší orgán nadácie
Predsedníčka
prof. Ing. Erika Pastoráková, PhD.
Členovia
Mgr. Ing. Kristína Jančovičová Bognárová, PhD.
doc. Ing. Jozef Makúch, PhD., hosť.prof.
Ing. Marián Meško, PhD.
Ing. Martin Rybár
Dozorná rada
Predseda
Ing. Jaromír Novák, PhD.
Členovia
Mgr. Roman Fusek
Ing. Marcela Rabatinová, PhD.
Správa nadácie
Správca: Ing. Monika Paráková - štatutárny zástupca nadácie
Ekonóm: Ing. Eva Vachová
- Hits: 69497
The foundation was set up in 1991 as the Foundation at the Faculty of National Economy and registered at the District office of Bratislava V., under the number 5 of 3/506/1991. The city administration of the Slovak Statistical Office of Bratislava has allocated the identification number (ICO) 17319579 to the foundation on the 7. 6.1991. On the 21.7.1997, it was under Law no 207/1996 of Z. Z. on foundations under par. 11 paragraph 4 re-registered at the Ministry of the Interior with the name of the Foundation of the Economic University of Economics, in Bratislava, Dolnozemská cesta 1, 852 19 Bratislava.
In accordance with § 5 art. 1 of Act no 34/2002 Coll. on the foundations and on the modification of the Civil Code as amended, a change was made in the instrument of establishment of the NÁRODOHOSPODÁR Foundation to the foundation list, which was registered at the Ministry of Interior of the SR on the 29. 11. 2002 under the reg. number 203/NA-96/181-1. On the 16.6.2005, the foundation was assigned a tax identification number 2020933244.
The public-utility purpose of the Foundation
The aim of the foundation is to promote the development of higher economic education for students, pedagogical activities and teacher research and science and researchers, set conditions for economic studies to a broad range of candidates according to the needs of social practice and the improvement of study conditions at the Faculty of National Economy in Bratislava. That objective shall be fulfilled by the foundation in particular by the following activities:
- by promoting economic education and research of students, teachers and researchers and improving the conditions for study and research for students and the workers mentioned,
- by promoting the participation and organization of scientific conferences and seminars held in Slovakia and abroad, by promoting international activities of teachers and students.
- by supporting the publication of university textbooks, monographs, scientific and specialized articles,
- by supporting the creation of conditions for organizing different forms of education in accordance with the pedagogical and scientific research profile of the Faculty,
- by financial support for socially dependent students in emergencies.
- by promoting the organization of events for presentation, promotion and representation of the Faculty.
- by acknowledging the best student theses, dissertations, scientific and expert publications of teachers. by acknowledging students for outstanding academic achievements and extracurricular activities.
Economic management of the Foundation
The incomes of the Foundation are:
- cash or non-monetary donations provided by the Foundation in the form of gift contracts;
- cash donations provided by foundations by remitting a share of income tax paid by natural or legal persons,
- proceeds from organizing training activities.
Areas for using the Foundation resources
- Award of the Foundation's price “Národohospodár”
- for excellent study results during a 5-year study at the FNE UE with a study average of marks up to 1.50 - a diploma with a financial reward,
- for an exceptionally creative approach in the elaboration of thesis, a diploma with a financial reward,
- to the laureates of the student scientific conference for student scientific work and an active approach in connecting theory with practice, a diploma with a financial reward,
- for excellent results in the representation of the Faculty and University.
- Provision of a single financial assistance to socially dependent students.
- Provision of the Foundation's contribution to keep up the pedagogical process and scientific research activities.
- Provision of the Foundation's contribution to the costs of study and traineeships of students, teachers and researchers.
- Providing the Foundation's contribution to cover the costs of carrying out students, teachers and researchers projects of the Faculty, the promotion of publication activities, the organization of seminars and conferences and the reimbursement of costs associated with participation in seminars and conferences.
- Organizing training activities of the Foundation.
Providing financial assistance to the Faculty in order to finance the necessary operating costs exceeding the annual budget of the Faculty.
- Hits: 60263
Strategic partner
Main Partners
Partners