Ako komunikovať rôzne témy od spoločenskej zodpovednosti po udržateľnosť vo firmách a v treťom sektore? Ako ušetriť a pritom osloviť tých správnych spotrebiteľov a zamestnancov?  Čo má najväčší dopad a ako nemíňať peniaze na surfovanie po trendoch?

Práve týmto otázkam sa v rámci predmetu Prípadové štúdie zo sociálneho manažmentu venoval náš vzácny hosť Michal Pastier - investor, marketér a autor bestselleru Žltá kniha budovania značky, ktorá už pomohla viac ako 25 000 čitateľom efektívne budovať osobnú, firemnú či produktovú značku. Svojím autentickým prístupom nás inšpiroval k premýšľaniu o tom, čo dnes v komunikácii naozaj funguje. Ďakujeme za podnetné stretnutie plné postrehov z praxe a tešíme sa na ďalšiu spoluprácu!

In order to promote positive awareness and promote organized public events, the University of Economics in Bratislava produces visual and audio recordings and publishes them on its website. In case of reservations to the published video and audio recordings, please make these reservations in writing to the following e-mail address: . Complete information on personal data processing here.