Dňa 10.12.2012 sa konal pre študentov 3. ročníka 1. stupňa štúdia študijného programu Poisťovníctvo workshop v priestoroch životnej poisťovne AEGON, a.s. v Slávičom údolí 106 v Bratislave. Workshop bol zameraný na reklamnú kampaň poisťovacej spoločnosti od jej vstupu na slovenský poistný trh v roku 2003 a najmä na dôvody a stratégie, ktoré sa poisťovacia spoločnosť rozhodla marketingovo využiť. Študentom boli predstavené reklamné možnosti spoločnosti cez rôzne mediálne kanály ako aj postup prác s tým spojený. Záverom sa prezentoval novodobý branding spoločnosti Transform Tomorrow a využívanie sociálnych sietí.

Seminár sa konal za výraznej pomoci obchodného a marketingového riaditeľa spoločnosti AEGON Životná poisťovňa, a. s. Ing. Branislava Buštíka a marketingového manažéra Ing. Róberta Tótha.

http://www.aegon.sk

In order to promote positive awareness and promote organized public events, the University of Economics in Bratislava produces visual and audio recordings and publishes them on its website. In case of reservations to the published video and audio recordings, please make these reservations in writing to the following e-mail address: . Complete information on personal data processing here.