V súťaži Generali Slovensko o najlepší študentský projekt, ktorá trvala od 15.10.2012-31.3.2013, získal mimoriadnu cenu Filip Kováč z Národohospodárskej fakulty EU v Bratislave, ktorý súťažil s projektom „Generali - akadémia prevencie!“.

Súťažilo sa v troch kategóriách: 1. Produkt – obchod (Návrh obchodno –produktovej stratégie zameranej na mladých klientov), 2. Marketing (Facebook marketing v poisťovni) a 3. IT (Využitie technologických noviniek v poisťovni).

Ocenený projekt „Generali - akadémia prevencie!“ sa zameriaval na tvorbu marketingovej stratégie, ktorej obsahom je 5 reklamných kampaní (kampaň 1 - Vyhraj kurz bezpečnej jazdy!, kampaň 2 - Vyhraj kurz prvej pomoci!, kampaň 3 - Vyhraj PZP na celý rok!, kampaň 4 - Fotografická súťaž poistných udalostí, kampaň 5 - Online vzdelávacie prezentácie o potrebe poistenia) zameraných na zvýšenie návštevnosti a atraktivity FB profilu poisťovne a zvýšenie predaja poistných produktov Generali. Projekt vyzdvihuje prevenciu a predchádzanie poistným udalostiam.

Víťazovi srdečne blahoželáme!

Bližšie informácie nájdete na http://www.generali.sk/nabor/sutaz/.

In order to promote positive awareness and promote organized public events, the University of Economics in Bratislava produces visual and audio recordings and publishes them on its website. In case of reservations to the published video and audio recordings, please make these reservations in writing to the following e-mail address: . Complete information on personal data processing here.