Katedra poisťovníctva Národohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave v spolupráci so spoločnosťou SAS Slovakia, s.r.o. zorganizovala v rámci Týždňa vedy a techniky 2012 dňa 05.11.2012 workshop pre študentov 3. ročníka 1. stupňa štúdia študijného programu Poisťovníctvo v priestoroch spoločnosti SAS Slovakia, s.r.o. pod názvom „Analýza marketingu poisťovní“.

Workshop bol zameraný na využívanie analytiky v marketingu poisťovacích spoločností. Pútavou formou bola predstavená spoločnosť SAS Slovakia a taktiež využitie analytiky v interných procesoch poisťovacích spoločností. Osobitne sa zameral aj na Customer relationship management, na segmentáciu, predikciu obchodu a samotného kúpneho potenciálu zákazníkov aj z pohľadu efektivity procesov poisťovne v ich životnom cykle. Seminár sa konal za výraznej pomoci zamestnancov spoločnosti SAS Slovakia, s.r.o. Barbory Bendzákovej a Júlie Birošovej.

Bližšie informácie nájdete aj na:

 

FOTOGALÉRIA

In order to promote positive awareness and promote organized public events, the University of Economics in Bratislava produces visual and audio recordings and publishes them on its website. In case of reservations to the published video and audio recordings, please make these reservations in writing to the following e-mail address: . Complete information on personal data processing here.